• 1 Lorem ipsum dolor...
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur...
  • 2 Lorem ipsum dolor...
  • 3 Lorem ipsum dolor...
  • 4 Lorem ipsum dolor...
  • 5 Lorem ipsum dolor...
baner

PENKTOKŲ EKSKURSIJA Į VILNIŲ

Šių metų kovo 14 dieną 5 klasės mokiniai ir jų klasės vadovė išsiruošėme į ekskursiją po Vilniaus miestą.

Pažintį su sostine pradėjome Katedros aikštėje. Gėrėjomės gražuole Vilniaus arkikatedra bazilika, lankėmės varpinės bokšte. Sužinojome, kad ši varpinė yra ypač svarbus Vilniaus arkikatedros bazilikos, Žemutinės ir Aukštutinės pilių elementas, kad ji tapusi miesto simboliu, kad XIII amžiuje bokštas buvo gynybinės sienos dalimi, o iki šių dienų išliko beveik visas pirmas senojo bokšto aukštas. Katedros varpinės aukštis – 52 metrai, su kryžiumi – 57 metrai. Iš varpinės – vieno seniausių ir aukščiausių senamiesčio bokštų – atsiveria graži panorama, tad palypėję aukštyn apžiūrėjome varpų ekspoziciją, klausėmės pasakojimo apie senąjį miesto laikrodį.

Pažintį su Vilniumi tęsėme stabtelėdami prie paminklų Lietuvos kunigaikščiams Mindaugui ir Gediminui. Apžiūrėdami taisomą ir remontuojamą Gedimino pilies kalną, keliavome į Energetikos ir technikos muziejų. Šis muziejus 2003 metais įkurtas senosios Vilniaus miesto elektrinės patalpose. Muziejuje susipažinome su Energetikos ekspozicija. Pramonės ekspozicijoje pamatėme ir sužinojome, kaip per 200 metų visuotinė industrializacija pakeitė Vilniaus miesto veidą, kasdieninį gyvenimą. Labiausiai mokinius sudomino Transporto ir Interaktyvi mokslo ir technikos ekspozicijos. Judėjimo ir jėgos, energijos ir bangų, elektros, magnetizmo procesai šiose ekspozicijose iliustruojami gyvai. Viską buvo galima paliesti, pajausti, išmėginti prietaisų veikimą.

Kitas mūsų lankytinas objektas – Iliusion Rooms – iliuzijų kambariai. Čia mokinių laukė Veidrodžių labirintai, galvą ir kojas susukantis Velnio tunelis, tikrovės suvokimą išbalansuojantis Anti-gravitacijos kambarys, Dydžio iliuzijų kambarys, aukštyn apverstas butas bei daug kitų atrakcijų. Visus patirtus įspūdžius fiksavome fotografijose.

Papietavę ir truputį pailsėję, pažintį su Lietuvos sostine tęsėme toliau. Aplankėme vieną žymiausių Vilniaus architektūros perlų – Šv. Onos bažnyčią, Bernardinų bažnyčią, pasivaikščiojome siauromis Vilniaus senamiesčio gatvelėmis.

Paskutinis tą dieną mūsų lankomas objektas buvo Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmai. Nors jau buvome truputį pavargę, bet įdomus gidės pasakojimas visus nukėlė į senovinį kunigaikščių ir didikų laikų Vilnių. Mokiniai ne tik klausėsi pasakojimų, bet ir pasitikrino savo turimas žinias apie Lietuvos istoriją, jos garbingą praeitį.

Visa diena, praleista Vilniuje, prabėgo nepastebimai. Pavargę, bet praturtėję žiniomis, dalindamiesi patirtais įspūdžiais, laimingi sugrįžome namo.

Aida Varnaitienė, 5 klasės vadovė

20180314_154210
1/8
start stop bwd fwd

Copyright © 2024. Sasnavos pagrindinė mokykla Rights Reserved.